Oldalak

vasárnap

Steampunk karkpánt mp3 tok


Így fog kinézni:


1.
Vágtam, egy olyan széles bőrt ami nagyobb mint az mp3
és átéri a kezemet.                                                        



2.
Alumíniumot használtam ez a legkönnyebben formázható fém, ami még elég jól bírja.
Kell vágni belőle egy 2 - 2,5-szer nagyobb darabot, mint az mp3.


3.
Képekből kimaradt, de középen két helyen ki kell lyukasztanunk.
Aztán a bőrpánthoz patentozni, vagy ahogy én csináltam csavarozni. 
(nagy alátéteket javaslok, hogy ne szakadjon át)


4.
A patentokat, ill. csavarokat egy bőrdarabbal ajánlott leragasztani, 
hogy ne sértse fel a kezünk.



5. 
Az mp3 köré hajtogatott lemezt egy csavarral rögíztettem,
ami később kézzel is kicsavarozható lesz, ha pl elemet kell cserélni.


6. 
Végén egy egy gombmágnest ragasztva az mp3 két oldalára. 
Dísznek, vagy csavar tartónak.


Remélem tetszik! Nem sokára találkozunk új tartalmakkal. Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése